Jak se k nám objednat ?

Jak se objednat?

+420 736 419 949 – napište nám SMS !
Nezapomeňte do zprávy uvést Vaše jméno a příjmení.

Naše ordinace nemá pracovníka na vyřízení telefonátů. Proto se nám obvykle nedovoláte. Na SMS odpovíme. NEpište nám na WhatsApp.
Jak se objednat?

info@zubnidrmola.cz - napište nám email ! Můžete zde lépe popsat Váš problém, případně poslat fotku atd.
Chci se k Vám zaregistrovat.

 Zájemci o poskytování pravidelné zubní péče - napište nám Vaše jméno, příjmení a tel. číslo. Budete zařazeni do „fronty“ zákazníků čekajících na registraci a jakmile se nám uvolní místo, sami se Vám ozveme na Vámi uvedené telefonní číslo.
Přijďte včas..

 Ošetření u nás vždy probíhá podle přesného časového plánu a předem objednaného pořadí zákazníků. Na ošetření se proto, prosíme, dostavte nejlépe 5-15 minut před Vaším objednaným časem.

 Každý zákrok objednáváme podle jeho časové náročnosti, obvykle na 15 – 90 minut. Pokud máte zpoždění na Váš objednaný termín, ihned nás informujte SMS. Pokud Vaše zpoždění přesahuje 5-10 minut, obvykle Vás již nemůžeme ošetřit. (Když přijdete například na zákrok vyhrazený na 15 minut o 15 minut později, na Váš zákrok nám zůstalo přesně 0 minut a právě teď je objednaný již další zákazník jdoucí po Vás. Ošetření tedy není možné provést.)
Za naše zpoždění se omlouváme.

Některé zákroky se mohou zkomplikovat a někdy musíme neplánovaně ošetřit neodkladné nebo bolestivé neobjednané zákazníky. Proto u nás může během celého dne vzniknout zpoždění. Toto zpoždění nemůžeme nijak ovlivnit a za toto zpoždění se Vám vždy omlouváme. I se zpožděním Vás však vždy ošetříme podle objednaného pořadí (a to i v situaci, kdy toto již časově přesáhne naše ordinační hodiny). Děkujeme za pochopení.

Co mám dělat, když...


Ulomil se mi zub, upadla mi korunka, zlomila se protéza. Nebolí to.

Často se objednáváte s neplánovaně vzniklým problémem. Po telefonu nemůžeme odhadnout, nakolik je Vaše situace závažná ani kolik času budeme potřebovat. Může se jednat o problém vyřešený za pár minut, může jít o situaci vyžadující několik hodin práce. To však nevíme. Proto Vás vždy objednáme pouze na vyšetření. Tam zjistíme rozsah a závažnost poškození a naplánujeme řešení, na které Vás teprve objednáme (nemáme možnost Vám při vyšetření tento rozbitý zub, korunku apod. opravit okamžitě).
Vyjímkou je nově tzv. jistá rezervace, viz níže.
Děkujeme za pochopení.
Jsem registrovaný a mám problém, který buď nebolí nebo bolí jen občas (ulomená plomba, vypadený můstek, prasklá protéza, atd). Co mám dělat ?

V tomto případě bez objednání do ordinace nepřicházejte. Co nejdříve napište SMS nebo email. Objednáme Vás na brzké vyšetření. Tam zjistíme situaci a naplánujeme definitivní ošetření.
Jsem registrovaný a mám problém, který je neodkladný nebo závažně bolí (bolest budí v noci, nezabírají prášky proti bolesti, otok tváře, apod. ) Co mám dělat ?

Dle závažnosti případu nám buď napište nebo se bez objednání dostavte v 10 hodin do ordinace. Budete ošetřeni za účelem úlevy od bolesti a vyřešení neodkladné situace. Definitivní ošetření se naplánuje.
Jsem nebo nejsem registrovaný a cítím se ohrožen na životě. Co mám dělat ?

Vůbec k nám nevolejte ani nechoďte! Při ohrožení života volejte hned záchranku - 155 nebo 112.
Nejsem registrovaný a mám jakékoli přání. Co mám dělat ?

 Napište nám. Domluvíme se na ošetření u nás dle našich momentálních možností nebo Vás odkážeme najít si v České republice jiného registrujícího lékaře.
Jsem registrovaný a mám problém, ale neordinujete. Co mám dělat?

Hned nám napište, co potřebujete.
U závažných bolestí a neodkladných situací se hned obraťte na lékaře, který nás zastupuje. Pokud to nejde, obraťte se na službu pohotovosti ČR.

U nebolestivých stavů můžete buď vyčkat, než budeme opět ordinovat, nebo se obrátit na lékaře, který nás zastupuje. Ten Vás ošetří nebo neošetří dle jeho aktuálních možností. Na pohotovost v tomto případě nechoďte.

Objednat tzv. jistou rezervaci

Jezdíte k nám z větší dálky? Chcete co nejmíň meškat v práci? Máte v ústech neplánovaný problém a chcete objednat na tzv. jistou rezervaci?


Výše v sekci "Co mám dělat, když.." jsme uvedli, že bez předchozího zhodnocení situace nevíme, jak dlouhý termín rezervace pro Vás nachystat, a proto volíme krátkou návštěvu na zhodnocení a pak teprve plán ošetření. To je fakt.
Pro ty z Vás, kteří k nám cestují z daleka nebo je složité si skloubit práci s doktorem, je nepříjemné takto jezdit nadvakrát. Proto Vám můžeme nabídnout tzv. jistou rezervaci.

Jistá rezervace spočívá v tom, že nevíme, co se Vám v ústech stalo, ale vyhradíme Vám "naslepo" hodinu (nebo i víc po domluvě) ordinačního času. Z provozně ekonomických důvodů ale potřebujeme tuto rezervaci zaplatit předem bez ohledu na to, jaké konkrétní ošetření bude Váš případ vyžadovat.

Jaké jsou podmínky tzv. jisté rezervace?
Cena hodinové jisté rezervace je 2820,- Kč. Tato cena rezervace je splatná v dostatečném předstihu na náš bankovní účet. Cena samotného ošetření se většinou bude od této ceny lišit. Rozdíl celkové ceny výkonu (viz níže modelové příklady) a ceny předem zaplacené rezervace vyřešíme při ošetření na místě v hotovosti.

Zrušení. Jistou rezervaci můžete zrušit prokazatelně SMS nebo mailem v pracovní den do 15:00 (= víkend se nepočítá), a to nejpozději 24 hodin před termínem ošetření. V tomto případě vrátíme 100 % ceny zpět na Váš účet. V opačném případě při zrušení rezervace s nedostatečným předstihem je cena rezervace nevratná. Pokud je reálná délka ošetření kratší, než odpovídá délce zaplacené rezervace, zbytek ceny nevyužité rezervace je nevratný. Jinými slovy cena tzv. jisté rezervace je nevratná a jedinou výjimkou je zrušení rezervace s dostatečným předstihem.

Modelový příklad 1: Pan Novák z Plzně si zlomil zub. Rezervuje si hodinu, zaplatí 2820,- Kč na účet. Přijede na jistou rezervaci, zub za hodinu opravíme. Celková cena bude 3090,-. Pan Novák má již zaplaceno 2820,- a doplatí zbytek, tedy 270,- hotově v ordinaci.

Modelový příklad 2: Pana Nováka z Vídně bolí dáseň. Rezervuje si rovnou dvě hodiny, zaplatí 5640,- na účet. Přijede na jistou rezervaci, během 10 minut zjistíme, že v ústech žádný problém na opravu není. Pan Novák tedy již nedoplácí nic, ale částka 5640,- je nevratná a pan Novák je nedostane zpátky, protože na zbytek dvouhodinové rezervace nikdo jiný objednaný není.

Modelový příklad 3: Pan Novák z Buenos Aires si zlomil zub. Rezervuje si 30 minut, zaplatí 1410,- na účet. Přiletí na jistou rezervaci, zjistíme, že 30 minut nám nestačí a potřebujeme na celou opravu hodinu. Uděláme za 30 minut to, co půjde, a musíme pana Nováka objednat na zbytek opravy na další termín a musí z Buenos Aires přiletět znovu, protože si zarezervoval krátký interval a v čekárně už sedí další objednaný zákazník.

Modelový příklad 4: Pan Novák z Ostravy si zlomil zub. Rezervuje si hodinu, zaplatí 2820,- Kč na účet. Termín má v pondělí 7:15. V pátek 17:00 před víkendem napíše, že ruší rezervaci, protože ho pracovně vyslali na stanici do vesmíru. Byť je to více než 24 hodin předem, tak víkend se nepočítá, sestra si jeho zprávu přečte v pondělí ráno v době, kdy měl přijít a tím pádem zrušení podle pravidel nepřišlo s dostatečným předstihem a cena rezervace propadá a je nevratná.

Modelový příklad 5: Pan Novák z Liberce má zaplacenou jistou rezervaci na pondělí 7:15. V sobotu dostane zubař nebo sestra horečku nebo najednou nefunguje křeslo. Nepředvídatelná organizační překážka z naší strany vždy znamená, že pan Novák dostane 100 % ceny zpět.

Jak objednat? Pokud jste dočetli až sem a chcete využít možnost tzv. jisté rezervace, napište nám Chci jistou rezervaci. Tímto souhlasíte s podmínkami tzv. jisté rezervace. My se Vám ozveme, abychom co nejlépe odhadli čas potřebný na ošetření a poté Vám sdělíme platební údaje.

Potvrzení. Rezervace je potvrzená až po připsání platby na účet. Do té doby je termín volný i pro všechny ostatní v režimu běžného objednání. Pokud tedy zaplatíte později, v době, kdy termín již někdo jiný obsadil, musíme najít jiný termín.

Zástup

Nejprve si, prosím, přečtěte informace v sekci "Co mám dělat, když.. ?"

  • V naší nepřítomnosti se naši registrovaní zákazníci mohou obrátit na lékaře:
    MDDr. Jitka Drmolová, Pod kaštany 15, Brno
    www.jddent.cz     +420 705 215 277        info@jddent.cz

  • V případě, kdy ani my, ani zastupující lékař nejsou přítomni na pracovišti (svátky, víkendy,.. ), se obraťte na službu pohotovosti ČR nebo na kteréhokoli právě ordinujícího zubaře v ČR.
    V Brně je služba pohotovosti zajištěna v Úrazové nemocnici na adrese Ponávka 139/6. Ve všední dny otevřeno 18-24 hod, nepracovní dny 8-20 hod.

  • V naší ordinaci NEregistrovaní zákazníci - hledejte si registrujícího zubního lékaře s volnou kapacitou, který Vám bude poskytovat pravidelnou preventivní péči a vyřeší Vaše potíže. 
Vyhledávání